HTML

Lektor

Friss topikok

  • bazsik: elmélkedjunk :) (2010.09.10. 09:01) Szeretet
  • tothmate: offtopic: "458 fokkal tudunk nulla alá menni" ez fahrenheitben annyi, szerintem erthetobb lenne 27... (2010.07.31. 01:13) Van-e Isten?
  • lektorod: @bazsik: Prohászka Ottokár Kő az úton Gondolod, kerül életed útjába Egyetlen gátló kő is hiába?... (2010.06.30. 11:25) Nehézségek
  • orbandomonkos.hu: mint én :) (2010.06.25. 11:05) A kezdet

2010.06.24. 11:10 lektorod

A kezdet

Ezt a blogot több okból kezdem el. A legfontosabb talán az önös érdek. Fontosnak tartom saját lelki fejlődésemet, ami nem egy önző dolog, hanem mindenkinek fontos lenne törődnie magával lelkiek terén is. A másik ok pedig egyfajta hivatástudat, a másokért tenni akarás.

Nem vagyok sokat tanult ember, sem diplomás teológus, hogy jogosult legyek nagy bölcsességeket megfogalmazni, de azt érzem, hogy a tapasztalataim hasznosak lehetnek másoknak. Hiszek abban, hogy valójában nem én szólalok meg ezekben a sorokban, hanem közvetítője lehetek a jónak, ami

Anonimitásom azért szükséges, mert hiteles szeretnék maradni. (A mai világban ez ritka kincs.) A személyem teljesen lényegtelen. Én is pont ugyanolyan esendő vagyok, mint bárki más, és nem akarom azt az illúziót kelteni, hogy én csinálom jól, az én példám a követendő. Nem ez a cél. Hiszek abban, hogy jó az irány, csak a lépésszámot kell növelni. Ha "csak" annyi haszna lesz ennek a folyamatnak, hogy elmélyítem a hitemet, akkor már megérte. De azért remélem, hogy rajtam keresztül is képes a Lélek munkálkodni, és hasznos munkatársává lehetek.

2 komment

Címkék: kezdet cél


A bejegyzés trackback címe:

https://lektorod.blog.hu/api/trackback/id/tr192106029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása